Contact Info / Websites

All 26 movie Reviews


Neddie Pboan Neddie Pboan

Rated 5 / 5 stars

WTF

what was that?


People find this review helpful!
CorpseGrinderClock responds:

A lawsuit.


biggie the tank engine biggie the tank engine

Rated 5 / 5 stars

lolllolol;;loolloloolololoololl

lol tomas music


People find this review helpful!

Freezepop's JEM! Freezepop's JEM!

Rated 0 / 5 stars

OMG

another fucking numa numa ripoff
i am amazed by your creativity copying numa numa is completely and absoluteley the best thing to do ever



Facebook Reality Facebook Reality

Rated 5 / 5 stars

do you suck penis

MAYBE


diamond-armada responds:

lmao


Numa Numa Dance Numa Numa Dance

Rated 5 / 5 stars

4 words

mia-hii mia-huu mia-hoo mia-haha



TF2 - Rocketman TF2 - Rocketman

Rated 4 / 5 stars

really good

it was a bit obvious you stole the sprites from gang garrison but other than that it was great



How to Hook Up the NES How to Hook Up the NES

Rated 5 / 5 stars

your description

in your description you are right it is memorable but i have an NES and none of my friends at school have ever heard of it! it's such a pity that not everyone can have the wonderfull experience of playing one also the flash is really good and it IS that hard to hook upthe nes
10/10 this did get daily 2nd but it should have gotten 1st



++Tetris++ ++Tetris++

Rated 5 / 5 stars

omg

i can't see why ppl r rating this 1 it's one of the best animations i've seen yet ant i've been watching newgrounds animations for years (only recentley signed up tho)


TheShyGuy responds:

Omg thank you :D!!! -love-
This is what a NG fanboy dreams of for a review!


Thor Clock:StaringPatriot Thor Clock:StaringPatriot

Rated 5 / 5 stars

good but....

by putting clock in the name you are just attracting anti-clocks



Strawberry Clock Diaries Strawberry Clock Diaries

Rated 5 / 5 stars

great

i loved the shitty animation and the crap drawings and the fact that everything was comletely shit